Šperos.lt > Raštvedyba > Dalykinės komunikacijos reikšmė formuojant įmonės įvaizdį

Dalykinės komunikacijos reikšmė formuojant įmonės įvaizdį

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Komunikacijos samprata. Komunikacijos organizacijoje rūšys ir funkcijos. Vidinė komunikacija organizacijoje. Išorinė komunikacija organizacijoje. Verbalinė komunikacija. Dalykinė komunikacija. Dalykinių laiškų reikšmė įmonės įvaizdžiui. Ryšių su visuomene organizavimas. Ryšių su visuomene funkcijos. Ryšių su visuomene būdai. Ryšiai su žiniasklaida. Tarptautinio protokolo svarba. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

11 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 27.05 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą