Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Raštvedyba>Gamybinės praktikos ataskaita: aviacijos kompanija UAB "Aviabaltika"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Gamybinės praktikos ataskaita: aviacijos kompanija UAB "Aviabaltika"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Vidinė ir išorinė įmonės analizė; eksportas/importas. Organizaciniai pagrindai. Susikūrimo istorija. Organizacinė struktūra. Parduodami gaminiai/teikiamos paslaugos. Svarbūs pokyčiai per pastaruosius 3-5 metus. Samdomų darbuotojų (tarnautojų) skaičius. Vadovų kvalifikaciniai pagrindai (išsilavinimas, kvalifikacija, specialybė). Darbininkų (tarnautojų) kvalifikaciniai pagrindai (išsilavinimas). Finansavimo šaltiniai. Vartotojai. Eksportas. Tiekėjai. Ekonominė, politinė, teisinė aplinkos. Konkurentai. verslo demografija rajone. Verslo priežiūros institucijos. Marketingo veikla įmonėje. Vartotojo analizė. Konkurentų analizė. Kainų politika ir strategija. Rėmimo (populiarinimo) rinkos komunikacijos politika ir strategija (reklama, parodos, asmeninis pardavimas ir kita). Išvados.

Ištrauka

Verslo pasaulis - natūralus organizmas, kuriame nugali stipresnis. Laimi tas, kas sugeba naudotis konkuravimo įrankiais. Daug jų slypi "marketingo srityje", teigia S.Urbonavičius.
Kuriant naują firmą ar jau veikiančioje firmoje atliekant rizikingus sprendimus, reikėtų pasitelkti vidinės ir išorinės aplinkos analizę. Šios analizės metu įvertinamos firmos vidinės veiklos sąlygos ir aplinkos veiksniai.
Viena iš svarbiausių problemų, vystant įmonės veiklą - konkurentų nepažinimas. Daug verslininkų žlunga tik dėl to, kad neįvertina konkurentų galimybių. Konkurentai gali sumažinti kainas, pasiūlyti papildomų garantijų ar pagerinti savo produktą.
Verslą visada reguliuoja įvairūs įstatymai: darbo saugos, darbo santykių, įmonių, mokesčių ir daugelis kitų. Jų nežinojimas gali baigtis liūdnai.
Bet kokioje komercinės veiklos srityje neišvengiamai yra labai svarbu, kaip organizuojama marketingo veikla. Marketingo principai ir pagrindiniai metodai bei priemonės yra bendri įvairioms ūkio šakoms. Amerikos marketingo asociacija apibrėžia marketingą, kaip planavimo, kainų nustatymo procesą, idėjų, prekių ir paslaugų paskirstymą, siekiant sukurti mainus, patenkinančius individų ir organizacijų tikslus. Vienas iš marketingo objektų yra aviacija.

Organizacijos aplinka yra žymiai sudėtingesnė, nei natūrali aplinka, nes ji apima kartu ir fizinius, ir žmogaus pagamintus elementus. Priešingai fizinei aplinkai, žmogaus sukurti elementai yra nereguliarūs , negrįžtami, iracionalūs, ir nenusakomi. Be to, organizacija turi sąveikauti ne tik su savo pirminėmis aplinkomis, tokiomis kaip tikėjai, vartotojai ir toje pačioje srityje dirbančiomis kitomis kompanijomis, bet ir daugeliu technologinių, teisinių, socialinių, ekonominių ir institucinių struktūrų, ribojančių organizacijos veiklą, ir kurioms organizacijos tiesioginė įtaka yra labai maža.
UAB Aviacijos Kompanija "Aviabaltika" rinkos vadybininkai yra susipažinę su supratimu apie produkto vietos nustatymą. Siekiant sėkmingai vystyti veiklą, kompanijos vadovai sukūrė rinkoje būdingą nišą, numatė savo stilių, kainos ir reklamos taikinius. Tuo pat metu kompanijos tarnautojai, klientai, vadovai ir tarpininkai žino užimamą produkto vietą ir ko kompanija siekia. Organizacija suplanuoja, nustato ir palaiko gyvybingą nišą jos išorinėje aplinkoje. Šis procesas apima viską, ką vadovas privalo padaryti, kad išrikiuotų organizacijos vidinę ir išorinę aplinkas laike ir erdvėje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-28
DalykasRaštvedybos praktikos ataskaita
KategorijaRaštvedyba
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis38.83 KB
Autoriuskristina
Viso autoriaus darbų16 darbų
Metai1999 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasBaršauskienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Gamybines praktikos ataskaita aviacijos kompanijoje [speros.lt].DOC
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą