Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Raštvedyba>Dalykinis bendravimas: banko organizacija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Dalykinis bendravimas: banko organizacija

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Trumpa įmonės charakteristika. Darbo tikslas: Išanalizuoti ir aptarti dalykinio bendravimo aspektus banko organizacijoje. Vidinė ir išorinė komunikacija organizacijoje. Dalykinio bendravimo telefonu principai. Dalykinis bendravimas raštu. Banko organizacijos nuostatos žodiniam bendravimui. Ryšiai ir žiniasklaida. Tarnybinis etiketas banke. organizacijoje. Apranga ir išvaizda. Dovanos ir suvenyrai. Neformalaus bendravimo normos. Dalykinio bendravimo organizavimas derybose. Derybinės situacijos pristatymas. Pasiruošimas deryboms. Derybų vedimas ir rezultatas. Priėmimo organizavimas. Išvados. Priedas.

Ištrauka

Dalykinis bendravimas yra neatsiejama kiekvienos įmonės gyvavimo dalis. Nuo jo priklauso tiek santykiai su klientais, tiek geras įmonės vardas, tiek ir bendravimas tarp organizacijos narių. Dėl šių priežasčių svarbu žinoti įmonės siekius, išmanyti etikos kodeksą, nustatytą įmonės...
Temos aktualumas: kiekvienai įmonei svarbu analizuoti savo darbuotojų dalykinį bendravimą su klientais ar tarpusavyje. Būtent dalykinis bendravimas atspindi įmonės "veidą".
Darbo tikslas. Išanalizuoti ir aptarti dalykinio bendravimo aspektus "X" organizacijoje. Darbą sudaro tokios dalys:
1. Trumpa įmonės charakteristika. Nuo pat organizacijos įsikūrimo, jis siekia visapusiškai tenkinti klientų poreikius, skatinti smulkiojo ir vidutinio verslo plėtrą, regioninės reikšmės projektų įgyvendinimą. Svarbiausia organizacijos veiklos kryptis - kreditavimas. Įmonė teikia trumpalaikes paskolas, kreditines linijas, ilgalaikes paskolas ir kt. paslaugas.
2. Vidinė ir išorinė komunikacija įmonėje. Remiantis organizacijos sudarytu etikos kodeksu, nuostatais, aptariamas dalykinis bendravimas telefonu, raštu, žodžiu, ryšiai su žiniasklaida. Bet kuri bendravimo forma turi atitikti vyraujančias nuostatas, turi atspindėti mandagumą, nuoširdumą ir norą padėti bet kokioje situacijoje.
3. Tarnybinis etiketas "X" įmonėje. Aptariama apranga ir išvaizda: įmonės darbuotojai turi atrodyti tvarkingai ir neiššaukiančiai, nes jų išvaizda taip pat reprezentuoja įmonę. Taip pat aprašomas dovanų ir suvenyrų pobūdis, paskirtis. kad įmonėje būtų šiltas klimatas tarp darbuotojų, didelė reikšmę turi ir neoficialus bendravimas tarpusavyje. Jis turi teikti geras emocijas, nestatyti kolegos į nepatogią situaciją kliento akyse, kaip įmanoma vengiantis konfliktų.
4. Dalykinio bendravimo organizavimas derybose. Pristatoma derybinė situacija ir aptariami visi žingsniai sudarantys derybų procesą – nuo pasiruošimo deryboms iki tosto pavyzdžio.
Darbo metodika. Rašant darbą, pasinaudoti 5 literatūros šaltiniai. Apimtis – 21 puslapis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-09-29
DalykasRaštvedybos kursinis darbas
KategorijaRaštvedyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis37.71 KB
AutoriusArūnas
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasR. Adamonienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Dalykinis bendravimas banko organizacija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • R. Adamonienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą